publikacích za titulní stranou je logo s nadpisem: RÝMOVANÉ VIZITKY ZDE. Děti, které publikaci vlastní, si ho proto všímají, když je vidí v jídelních lístcích, na dveřích spolupracujících obchodů, apod. Vizitky obsahují sloky písní z různých publikací, bez ohledu na to, jestli jsou na vizitkách „od dětí pro děti“, které šíří nejen vstřícní lékaři …

… anebo na vizitkách firem různých sortimentů, které si je průběžně opatřují, aby je mohly pro děti přidávat k nákupům. Vizitky jsou vlastně dětskými penězi, se kterými lze platit, …

… nejen publikace, které děti ještě nemají (do prodeje za vizitky dáváme patnáct různých titulů; vizitky celých sérií písniček, mají hodnotu daleko vyšší):

     

KDE přesně, CO přesně, a ZA KOLIK vizitek mohou děti s rodiči nakoupit, sdělujeme prostřednictvím kontaktů ve sloupci vpravo (stačí prozvonit, voláme zpět), anebo to lze zjistit u firem, které vizitky šíří. Doporučujeme vizitkami platit, až když jsou vyplněné telefonními čísly (firmy i zákazníka). Rozhodně se to vyplatí!

Kromě dětí totiž odměňujeme i jejich rodiče, pokud mezi „utrženými“ vizitkami objevíme i vizitky nazvané MOBILENKA. To jsou vizitky, které mají vepsané  telefonní číslo zákazníka, i telefonní číslo firmy, kde zákazník vizitku obdržel.

Věcnými cenami, zájezdy, apod. můžeme odměňovat jedině ty, na které máme telefonní číslo. Nepotřebujeme LOSOVAT, protože ODMĚŇUJEME všechny příznivce našeho úsilí (vstupenkami na kulturní či sportovní akce; dárkovými poukazy, které patří firmách poskytujícím rýmované vizitky, apod.). Odměňovat naše příznivce nám není cizí (poukazy, zájezdy, věcné ceny, a jiné.).

Hodnotu odměn určuje množství MOBILENEK stejného telefonního čísla, které průběžně shromažďujeme! Firmy si vizitky, přidávané kupujícím, kteří si o vizitku zpravidla říkají, průběžně přikupují. Tímto způsobem je doplňován FOND, o kterém se zmiňuje následný odstavec:

Všichni příznivci našeho úsilí (lékaři, učitelé, firmy, rodiče, děti, aj.) přispívají do „fondu na pomoc v hmotné nouzi“. Na doporučení spolupracujících lékařů informujeme spolupracující nadace o potřebách rodin, které nám projevili či projevují důvěru, protože na ně máme telefonický kontakt (potřebné mohou nadace kontaktovat).

Interpunkční znaménka jsou u jednotlivých rýmovaček vynechávána záměrně.